Eleganckie sandały na platformie Bravo Moda to idealny dodatek do zwiewnych sukienek.

Opis produktu

Sandały z naturalnej skóry najwyższej jakości wykonano ręcznie w polskiej firmie obuwniczej BRAVOMODA, która zajmuje się produkcją damskiego obuwia. Buty z naturalnych skór są eleganckie, wygodne i długotrwałe w użytkowaniu.

Latem wszystkie kobiety zakładają lekkie i bardzo przewiewne sandały. Cienkie paseczki wykonane z naturalnej skóry mocują stopę do platformy zapewniając w ten sposób jej doskonałe chłodzenie. Solidny słupek o wysokości ośmiu i pół centymetra gwarantuje bardzo dobrą stabilność w czasie spacerów po parkowych alejkach.

Obuwie damskie wykonane z naturalnej licowej skóry jest bardzo chętnie wybierane ze względu na jej wspaniałe właściwości. Naturalna skóra najwyższej jakości jest bardzo bezpieczna. Nie zawiera szkodliwych substancji ponieważ proces garbowania prowadzony jest z użyciem składników pochodzenia naturalnego.

W prezentowanych sandałach Bravo Moda projektanci zaproponowali solidny wysoki słupek na podstawie prostokąta oraz platformę o wysokości dwóch centymetrów. Rozwiązanie takie umożliwia połączenie stabilności obuwia z dodaniem kobiecej sylwetce kilka centymetrów wzrostu. Cienkie paseczki z naturalnej skóry zapinane na małą klamerkę pięknie prezentują się na damskiej nodze.

Brąz, zieleń, róż i czerwień to kolory wiosny i lata wśród których bardzo ładnie zaprezentują się kremowe skórzane sandały na platformie. Do klasyki wśród kobiecych stylizacji należy połączenie kremowych butów z kreacją w kolorze brązu. Jednak sandały w kremowym kolorze Bravo Moda najpiękniej wyglądają ze zwiewnymi sukienkami utrzymanymi w jasnej tonacji.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E0143 Krem Skóra
Kolor:
Beżowy
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
8,5 cm
Wysokość platformy:
2 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.