Kremowe szpilki na ślub z naturalnej licowej skóry na wysokim obcasie
Kremowe szpilki na ślub z naturalnej licowej skóry na wysokim obcasie

Kremowe szpilki Bravo Moda pięknie skomponują się ze ślubną stylizacją.

Opis produktu

Kremowe szpilki z naturalnej skóry zaprojektowano i wykonano ręcznie w polskiej firmie obuwniczej Bravo Moda. Naturalna licowa skóra zastosowana do wykonania szpilek zagwarantowała elegancję i długotrwałość użytkowania klasycznych damskich butów.

Szpilki Bravo Moda to widoczny symbol kobiecego stylu i elegancji. Nie ma damskiej garderoby bez kilku par klasycznych damskich butów wykonanych z naturalnej skóry. Obcas o wysokości siedmiu i pół centymetra gwarantuje bardzo dobrą stabilność w czasie weselnych zabaw.

Naturalna skóra dzięki swym doskonałym właściwościom jest doskonałym materiałem do produkcji klasycznego damskiego obuwia. Dzięki swej elastyczności naturalna skóra ładnie i delikatnie układa się na nodze. Stopy w butach z naturalnej skóry nie pocą się oraz nie ulegają trudno gojącym się odparzeniom i otarciom.

Klasyczne kremowe szpilki są wspaniałym uzupełnieniem ślubnej kreacji. Te eleganckie i wygodne buty można zakładać nie tylko na takie ważne uroczystości jak ślub. Pięknie zaprezentują się również w czasie biznesowych negocjacji oraz codziennych obowiązków zawodowych. Panie założą je chętnie na koleżeńskie spotkania w klubie.

Kremowe szpilki Bravo Moda najlepiej prezentują się jako uzupełnienie stylizacji utrzymanych w jasnej tonacji. Do klasyki należy połączenie kremu z brązem. Dla pań lubiących zabawę z modą proponuje się zakładanie kremowych klasycznych szpilek do ubrań w odcieniach zieleni, różu i czerwieni. Otrzymany kolorystyczny kontrast uwypukla atrakcyjność każdej damskiej stylizacji.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E1454 Krem Skóra
Kolor:
Beżowy
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
7,5 cm
Tęgość:
Neutralna

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność BLIK
    • płatność TWISTO "Kup teraz, zapłać później"
    • płatność gotówką przy odbiorze

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 9,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.