Zwrot produktów

Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu nie spełnił Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Buty możesz przymierzyć jak w sklepie, ale pamiętaj, aby nie usuwać metek, naklejek, nie ubrudzić i nie zarysować podeszwy.

Adres do zwrotów: Sklep internetowy ejka.pl, "Dział zwrotów", ul. Poprzeczna 1, 44-153 Kozłów.

Procedura zwrotu (odstąpienia od umowy) krok po kroku

Krok 1. Wypełnij formularz zwrotu

  • Dla usprawnienia procesu zwrotu przygotowaliśmy gotowy formularz odstąpienia od umowy. Wydrukuj i wypełnij go.
  • Podanie powodu zwrotu nie jest konieczne, ale będziemy wdzięczni za każdą pomocną wskazówkę.

Krok 2. Przygotuj paczkę

  • Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowanie wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Zwracany towar najlepiej zapakować do tego samego kartonu, w którym został dostarczony.
  • Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i zabrudzeń.
  • Pamiętaj, aby starannie zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Krok 3. Nadaj przesyłkę

  • Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

    Sklep internetowy ejka.pl - Dział Zwrotów
    ul. Poprzeczna 1,
    44-153 Kozłów

  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem oraz nadanych do punktów odbioru (takich jak Paczkomaty). Przesyłki należy odesłać na podany wyżej adres. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Krok 4. Poczekaj na zwrot płatności

  • Zwrot płatności nastąpi nie później niż 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki.
  • Zwrot zostanie dokonany w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie lub na rachunek bankowy podany w formularzu odstąpienia od umowy.