Zwrot produktów

Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu nie spełnił Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Buty możesz przymierzyć jak w sklepie, ale pamiętaj, aby nie usuwać metek, naklejek, nie ubrudzić i nie zarysować podeszwy.

Adres do zwrotów: Sklep internetowy ejka.pl, "Dział zwrotów", ul. Żytnia 104, 44-141 Gliwice.

Procedura zwrotu (odstąpienia od umowy) krok po kroku

Krok 1. Wypełnij formularz zwrotu

  • Dla usprawnienia procesu zwrotu przygotowaliśmy gotowy formularz odstąpienia od umowy. Wydrukuj i wypełnij go.
  • Podanie powodu zwrotu nie jest konieczne, ale będziemy wdzięczni za każdą pomocną wskazówkę.

Krok 2. Przygotuj paczkę

  • Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowanie wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Zwracany towar najlepiej zapakować do tego samego kartonu, w którym został dostarczony.
  • Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i zabrudzeń.
  • Pamiętaj, aby starannie zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Krok 3. Nadaj przesyłkę

  • Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

    Sklep internetowy ejka.pl - Dział Zwrotów
    ul. Żytnia 104,
    44-141 Gliwice

  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nadanych do punktów odbioru (takich jak Paczkomaty). Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Krok 4. Poczekaj na zwrot płatności

  • Zwrot płatności nastąpi nie później niż 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki.
  • Zwrot zostanie dokonany w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie lub na rachunek bankowy podany w formularzu odstąpienia od umowy.