Pytania i odpowiedzi

  • Jak złożyć zamówienie?

    1. Znajdź i wybierz produkt, który Ci się podoba przeglądając kategorię lub korzystając z wyszukiwarki.
    2. Zaznacz odpowiedni rozmiar na karcie produktu.
    3. Kliknij na przycisk "Dodaj do koszyka"
    4. Koszyk to lista Twoich zakupów. Do koszyka możesz dodać kilka produktów. Kiedy zdecydujesz się sfinalizować zakupy, wybierz przycisk "Złóż zamówienie".
    5. Zaloguj się, jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, lub zarejestruj się. Możesz także dokonać zakupu bez posiadania konta.
    6. Na każdym etapie zamówienia widoczne jest Podsumowanie Zamówienia z takimi informacjami jak: lista zamówionych produktów, suma cen produktów, koszt dostawy oraz łączna suma zamówienia.
    7. Po uzupełnieniu adresu dostawy wybierz przycisk "Zamów i zapłać", by przejść do ekranu płatności za zamówienie.
    8. To wszystko! O realizacji zamówienia i wysyłce paczki będziemy Cię informowali na biężąco drogą elektroniczną.

    Składanie zamówienia krok po kroku opisane jest również w zakładce Pomoc w zakupach.

  • Jak dobrać odpowiedni rozmiar butów?

    Tabela rozmiarów dostępna jest na kartach produktu. Jeśli potrzebujesz pomocy w zmierzeniu stopy, skorzystaj z następujcych wskazówek:

    1. Postaw bosą stopę na kartce A4, zaznacz jej obrys, a następnie zmierz odległość pomiędzy dwoma skrajnymi punktami szablonu - od dużego palca do pięty.
    2. Drugą metodą jest przystawienie tylnej części stopy do ściany, a następnie zmierzenie odległość od ściany do dużego palca. Dla pewności zmierz również drugą stopę ponieważ u niektórych osób jedna bywa nieco dłuższa.

    Do otrzymanego wyniku należy dodać jeszcze około pół centymetra, ponieważ but powinien być miniamlnie dłuższy niż stopa.

  • Rozmiar, którego szukam jest niedostępny. Czy jest szansa, że produkt pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Całkowity czas realizacji zamówienia obejmuje przygotowanie produktów do wysyłki oraz dostawę przez kuriera. Zamówienie kompletujemy i wysyłamy standardowo w ciągu 24h, natomiast czas dostawy zależny jest od kuriera i z reguły wynosi do 2 dni roboczych. Więcej informacji znajduje się w zakładce Dostawa i wysyłka

  • Jaki jest koszt dostawy produktów?

    Dostawa produktów na terenie Polski jest bezpłatna dla wszystkich zamówień opłaconych online. Więcej informacji znajduje się w zakładce Dostawa i wysyłka

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Sposób płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić korzystając z następujących metod:

    1. płatność przelewem internetowym online,
    2. płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    3. płatność BLIK,
    4. płatność gotówką przy odbiorze,
    5. płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Więcej informacji o metodach płatności znajduje się także w zakładce Płatności.

  • Złożyłam/em zamówienie, ale nie dokończyłam/em płatności. Czy muszę anulować zamówienie? Jak mogę wrócić do płatności?

    Jeśli nie opłacisz zamówienia podczas jego finalizacji po godzinie zostanie ono automatycznie anulowane. W ciągu godziny od złożenia zamówienia możesz wrócić do płatności korzystając z linku, który otrzymasz pocztą elektroniczną w wiadomości od "imoje" - naszego operatora płatności. Po 60 minutach link ten przestanie być aktywny, więc w przypadku chęci kupna wybranych butów, należy złożyć nowe zamówienie. Jeśli natomiast nie jesteś zainteresowana/y kupnem, to nie musisz nic robić - zamówienie zostanie anulowane automatycznie, by nie blokować produktów dla innych klientów.

  • Czy zakupy przez internet są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

    Aktualnie w naszym sklepie nie ma możliwości osobistego odbioru zamówień. Ale nie martw się - jeśli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań lub wybrałaś/eś nieodpowiedni rozmiar - możesz zwrócić zamówienie lub wymienić rozmiar na inny. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zwrocie produktów.

  • Czy mogę wymienić produkt na inny, gdy wybiorę zły rozmiar?

    Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Kupiony produkt ma wadę. Czy mogę złożyć reklamację?

    Każdy produkt w naszym sklepie objęty jest dwuletnią rękojmią i w tym czasie możesz go reklamować. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji. Szczegółowa instrukcja reklamacji opisana jest krok po kroku w zakładce Reklamacje

  • Czy wymiana produktu na skutek reklamacji przedłuża termin rękojmi?

    Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt. Termin odpowiedzialności za produkt nie wydłuża się również o czas, gdy produkt znajdował się w naprawie.

  • Dlaczego zaproponowano mi naprawę produktu, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania?

    Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1: "Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne."

  • Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany produktu zwróciliście mi płatność?

    Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia oraz nie dysponowaliśmy innym egzemplarzem danego module, wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków.