Kremowe szpilki z naturalnej skóry premium na wysokim obcasie z noskiem w szpic
Kremowe szpilki z naturalnej skóry premium na wysokim obcasie z noskiem w szpic

Kremowe szpilki to idealny dodatek do ślubnej stylizacji i nie tylko.

Opis produktu

Eleganckie szpilki z naturalnej licowej skóry w kremowym kolorze wykonano ręcznie w polskiej firmie obuwniczej BRAVOMODA. Na etapie projektowania i wykonania szpilek szczególną uwagę zwrócono na elegancję i wygodę ich użytkowania.

Szpilki są symbolem kobiecej elegancji i dlatego garderoba bez szpilek z naturalnej skóry jest pusta. Wysoki obcas wymusza wyprostowanie sylwetki i dodaje kilka centymetrów wzrostu. Obcas pomimo swej dziewięciocentymetrowej wysokości utrzymuje bardzo dobrą stabilność i nie utrudnia długich spacerów w towarzystwie przyjaciół.

Idealnym materiałem na damskie obuwie jest naturalna skóra, która dzięki swym właściwościom jest niezwykle przyjazna kobiecym stopom. Delikatnie przepuszcza powietrze i dlatego stopy nie pocą się i nie ulegają odparzeniom. Jest elastyczna i bardzo szybko oraz ładnie układa się na stopie i nie powoduje trudnych do leczenia otarć naskórka.

Klasyczne szpilki zakładane są przez kobiety nie tylko na ważne okazje. Prezentowany model w kremowym kolorze doskonale skomponuje się z weselną kreacją. Można je założyć na ważne biznesowe spotkania i na codzienne wyjścia. Pięknie komponują się ze spodniami, spódnicami i zwiewnymi sukienkami.

Szpilki w kremowym kolorze pęknie współgrają z zielenią, różem i czerwienią. Klasycznym układem jest połączenie koloru kremowego z brązowym. Otrzymujemy w ten sposób delikatny kontrast podnoszący atrakcyjność kobiecej stylizacji. Jednak kremowe szpilki najlepiej prezentują się z ubraniami utrzymanymi w jasnej tonacji.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E1947 Krem Skóra
Kolor:
Beżowy
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
9 cm
Tęgość:
Neutralna

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność BLIK
    • płatność TWISTO "Kup teraz, zapłać później"
    • płatność gotówką przy odbiorze

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 9,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.