Zielone szpilki z naturalnej zamszowej skóry premium
Zielone szpilki z naturalnej zamszowej skóry premium

Zielone zamszowe szpilki Bravo Moda są pięknym uzupełnieniem czarnych wąskich spodni i nie tylko.

Opis produktu

Najnowszy model klasycznych szpilek z naturalnej zamszowej skóry zaprojektowano i wykonano ręcznie w polskiej firmie obuwniczej BRAVOMODA. Zielony zamsz pięknie zaprezentuje się w najodważniejszych damskich stylizacjach.

W damskich garderobach wśród innych butów znajdziemy z łatwością przynajmniej dwie pary klasycznych szpilek w różnych kolorach. Szpilki Bravo Moda to buty ponadczasowe, które przez dziesięciolecia nie wychodzą z mody. Budują kobiecą pewność siebie, dodają kilka centymetrów wzrostu i powodują wyprostowanie sylwetki. W męskich oczach kobieta w butach na wysokim obcasie jest lepiej postrzegana.

Dzięki swym wspaniałym właściwościom naturalne skóry są powszechnie stosowane do produkcji damskiego obuwia. Naturalna skóra jest bardzo miękka, delikatna i bardzo szybko układa się na stopie. Ponadto posiada zdolność przepuszczania powietrza co zapobiega poceniu się stóp i co za tym idzie nieprzyjemnym odparzeniom.

Zamszowe szpilki Bravo Moda w zielonym kolorze można założyć na uroczystości o każdym charakterze. Doskonale sprawdzą się na weselnej zabawie, w czasie spotkań z przyjaciółmi oraz w czasie długich godzin pracy. Kobiety nigdy nie zapominają o klasycznych szpilkach z naturalnej skóry i przy ich pomocy tworzą indywidualne stylizacje.

Kolor zielony bardzo często w połączeniu z beżem lub brązem odnajdziemy na naszej działce lub w ogrodzie. Łącząc go z kremem, beżem lub bielą nadamy kobiecej stylizacji klasy i niepowtarzalnego stylu. Szpilki z naturalnego zielonego zamszu pięknie zaprezentują się w czasie biznesowych spotkań.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E1811 Green Zamsz
Kolor:
Zielony
Materiał:
Skóra naturalna zamszowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
9 cm
Tęgość:
G 1/2

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.