Złote sandały z naturalnej zdobionej skóry na wysokiej szpilce 10 cm
Złote sandały z naturalnej zdobionej skóry na wysokiej szpilce 10 cm

Latem złote sandały na wysokim obcasie Bravo Moda są wspaniałą alternatywą dla klasycznych szpilek.

Opis produktu

W polskiej firmie obuwniczej BRAVOMODA produkującej damskie obuwie z naturalnych skór wykonano sandały w złotym kolorze na wysokiej szpilce. Naturalna skóra najwyższej jakości zastosowana do ich produkcji gwarantuje elegancję, wysoką jakość i długotrwałe użytkowanie.

Latem ważne rodzinne i biznesowe spotkania nie mogą obejść się bez atrakcyjnie wyglądających sandałów z naturalnej skóry na wysokim obcasie. Konstrukcja sandałów umożliwia wspaniałe chłodzenie kobiecych stóp, a cieniutkie paseczki zapinane na niewielką klamerkę stanowią wspaniałą ozdobę damskich butów. Bardzo dobra stabilność obuwia w czasie spotkań z tańcami zapewnia osłonięta pięta.

Sandały są dla kobiet wspaniałym obuwiem zakładanym nie tylko w letnie dni. Panie zakładają je na rodzinne uroczystości i ważne spotkania. Złote sandały są wspaniałym dodatkiem do weselnych stylizacji utrzymanych w tonacji bieli lub czerni. Z prezentowanymi sandałami pięknie zaprezentuje się czarna sukienka lub spódnica ozdobiona delikatną biżuterią w złotym kolorze. 

Naturalna skóra najwyższej jakości jest bardzo bezpieczna dla kobiecych stóp. Nie powoduje uczuleń, potliwości stóp i nieprzyjemnych otarć. Sandały wykonane z naturalnej licowej skóry są eleganckie, wygodne i trwałe. Długotrwałość użytkowania atrakcyjnych sandałów można przedłużyć stosując się do zaleceń producenta w zakresie ich konserwacji.

 

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E0135 Gold Dragon
Kolor:
Złoty
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
10,5 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.