Wygodne sandały na platformie Bravo Moda ozdobią nie jedną damską stylizację.

Opis produktu

Polska firma obuwnicza BRAVOMODA specjalizująca się w ręcznej produkcji damskiego obuwia wypuściła na rynek najnowszy model sandałów z naturalnej skóry najwyższej jakości. Sandały z naturalnej skóry cechuje elegancja, wygoda i długotrwałe użytkowanie.

Sandały to obuwie lekkie i bardzo przewiewne. Doskonałą przewiewność i związane z nią bardzo dobre chłodzenie stopy uzyskano dzięki cienkim paseczkom z naturalnej skóry mocującej stopę do podeszwy. Takie mocowanie w połączeniu z solidnym słupkiem gwarantują bardzo dobra stabilność w czasie długich spacerów.

Każde damskie buty z naturalnej skóry w złotym kolorze w połączeniu z czarną sukienką daje wspaniały efekt wizualny. Zestawienie takie wzmocnione złotą biżuterią lub haftem w tym samym kolorze na sukience lub spódnicy jest idealną propozycją na weselne uroczystości lub ważne rodzinne spotkania.

Damskie obuwie Bravo Moda z naturalnej licowej skóry jest niezwykle przyjazne kobiecym stopom. Naturalna skóra dzięki swej elastyczności bardzo szybko i ładnie układa się na stopie nie powodując uczuleń i odparzeń. Wygodne i eleganckie sandały zakładane są przez kobiety do pracy i długie spacery w gronie rodziny.

Wysoki słupek o przekroju prostokątnym i wysokości ośmiu i pół centymetra doda Paniom kilka centymetrów wzrostu i spowoduje wyprostowanie sylwetki. Złote sandały Bravo Moda bardzo dobrze pasują do wąskich spodni, sukienek i kombinezonów. Jednak zjawiskowo wyglądają ze zwiewna spódnicą utrzymaną w jasnej kolorystycznej tonacji.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E0143 Złoty Grid
Kolor:
Złoty
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
8,5 cm
Wysokość platformy:
2 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.