W czarnych szpilkach z naturalnej skóry Bravo Moda możesz tańczyć do białego rana.

Opis produktu

Polska firma obuwnicza BRAVOMODA specjalizuje się w ręcznej produkcji damskiego obuwia z naturalnej skóry. Naturalne skóry zastosowane do produkcji butów gwarantują elegancki wygląd oraz wygodę i długotrwałość użytkowania.

Czarne szpilki o klasycznym wyglądzie były i są symbolem kobiecej elegancji, dlatego buty Bravo Moda te są bardzo chętnie noszone przez kobiety w różnym wieku. W prezentowanym modelu szpilka o wysokości ośmiu centymetrów gwarantuje bardzo dobrą stabilność w czasie pracy i tanecznych imprez. Złoty delikatny łańcuszek zamocowany na uszku z tyłu buta ładnie ozdabia kobiece kostki.

Z naturalnej skóry produkuje się obuwie eleganckie, wygodne i trwałe. Czas użytkowania obuwia damskiego można przedłużyć stosując się do zaleceń producenta w zakresie ich konserwacji. Naturalna skóra jest bardzo przyjazna dla kobiecych stóp. Dzięki swej elastyczności bardzo szybko i delikatnie dopasowuje się do stopy nie powodując otarć i uczuleń.

Damskie obuwie w czarnym kolorze Bravo Moda charakteryzuje się niezwykłą uniwersalnością. Można je założyć do stylizacji w każdym kolorze. Czarne szpilki wspaniale prezentują się z jasnymi kolorami. Zestawienie takie tworzy wspaniałe kontrasty mile widziane w czasie spotkań z tańcami.

Szpilki ozdobione delikatnym łańcuszkiem są wspaniałym uzupełnieniem spódnicy lub długiej sukienki z naszytymi cekinami lub biżuterią. W butach tych można wybrać się na służbowe spotkania i biznesowe negocjacje. Doskonale zaprezentują się w czasie towarzyskich spotkań w klubie oraz codziennych wyjść.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E0078 Czarna Skóra
Kolor:
Czarny
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
8 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.