Eleganckie czarne sandały Bravo Moda to obuwie nie tylko na plażę.

Opis produktu

Eleganckie czarne sandały z naturalnej licowej skóry zaprojektowano i wykonano ręcznie w polskiej firmy obuwniczej BRAVOMODA. Zastosowanie naturalnej skóry dało podstawę do wytworzenia sandałów eleganckich i wygodnych. Wszystkie części butów wykonano z bardzo dużą starannością.

Buty damskie w których paski skóry mocują stopę to wspaniałe rozwiązanie na letnie spacery. Cienkie paseczki z naturalnej skóry stabilnie utrzymują stopę nie powodując jej uciskania. Pięta i palce swobodnie oddychają w czasie upalnych dni. Miękka wkładka z naturalnych materiałów nie powoduje nieprzyjemnych uszkodzę skóry i odparzeń. Niewielki koturn w złotym kolorze wizualnie podwyższa sylwetkę. Niewielkie kółeczka stanowią bardzo ładną ozdobę. W sandałach z naturalnej skóry kobieca stopa czuje się bardzo swobodnie.

Czerń jest kolorem uniwersalnym. Buty w tym kolorze są chętnie zakładane przez szeroką rzeszę kobiet bo nigdy nie wychodzą z mody. Sandały w czarnym kolorze można dopasować do każdej stylizacji. Czarne sandały Bravo Moda wspaniale prezentują się w towarzystwie sukienek, spódnic, spodni i kombinezonów. Można je również założyć do lekkich zwiewnych sukienek, szortów oraz plażowego stroju.

Latem sandały można założyć do pracy, na rodzinne uroczystości, spotkania w gronie znajomych oraz na ważne wystąpienia. Obuwie wyprodukowane z naturalnych materiałów doskonale sprawdza się w okresie letnim. Naturalna skóra jest niezwykle przyjazna. Bardzo szybko dopasowuje się do stopy. Jest bardzo gładka i przyjemna w dotyku. Stosowanie się do zaleceń producenta dotyczących konserwacji obuwia damskiego Bravo Moda z naturalnej skóry umożliwi znaczne wydłużenie okresu użytkowania.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E1991 Czarna Skóra
Kolor:
Czarny
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Płaskie
Podeszwa:
Guma mikrolit
Podszewka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
2 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.