Lekkie sandały z cholewką Bravo Moda doskonale osłonią kobiece stopy na spacerach w chłodniejsze letnie dni.

Opis produktu

Sandały z naturalnej licowej skóry o niepowtarzalnym wzorze wykonali polscy szewcy z BRAVOMODA. Wszystkie elementy buta zaprojektowano i wykonano w perfekcyjny sposób. Czarnej lakier i kontrastująca nim czerwona podszewka spodoba się wielu kobietom.

Cholewka osłaniająca kostki jest doskonałą osłoną przed chłodem i zimnym wiatrem. Łatwe zakładanie i zdejmowanie sandałów umożliwia zamek błyskawiczny wszyty na wysokości pięty. Niesymetrycznie wycięta cholewka tworzy bardzo elegancki i nietypowy fason. Płaski obcas gwarantuje długie spacery bez zmęczenia stóp. Damskie sandały w czarnym kolorze Bravo Moda to doskonała propozycja na co dzień i wyjątkowe okazje.

Sandały wykonane z naturalnej skóry są bardzo wygodne, nie powodują odparzeń i otarć, a stopy nie pocą się w czasie chodzenia. Naturalna skóra licowa jest miękka, gładka i elastyczna. Ponadto obuwie z naturalnej licowej skóry jest odporne na trwałe zabrudzenia. Pielęgnacja obuwia zgodna ze wskazówkami producenta gwarantuje użytkowanie ich przez wiele sezonów.

Sandały pięknie łączą się ze zwiewnymi letnimi sukienkami, spódnicami i krótkimi spodniami. Można je założyć na co dzień oraz na wyjątkowe okazje. Doskonale sprawdzą się jako buty do pracy. Czarny, uniwersalny kolor umożliwia tworzenie indywidualnych damskich stylizacji. Dzięki swej elegancji i wygodzie użytkowania są atrakcyjne dla kobiet w każdym wieku.

Sandały z naturalnej licowej skóry są wygodniejsze od tradycyjnych botków i mokasynów. Gustowne wycięcie na palce umożliwia wspaniałą wentylację i utrzymywanie stopy w komfortowej temperaturze. Sandały Bravo Moda to połączenie wygody z nowoczesnością.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E1974 Czarny Naplak Czerwony
Kolor:
Czarny
Materiał:
Skóra naturalna lakierowana
Obcas:
Płaskie
Podeszwa:
Guma mikrolit
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
2 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.