Czarne kowbojskie kozaki z naturalnej skóry na niskim klocku
Czarne kowbojskie kozaki z naturalnej skóry na niskim klocku

Kozaki Bravo Moda z naturalnej skóry w czarnym kolorze pięknie dopasują się do jesienno-zimowych stylizacji.

Opis produktu

BRAVOMODA jest krajową firmą obuwniczą produkującą damskie obuwie z naturalnych skór. Projekt kozaków z naturalnej skóry wysokiej jakości powstał z myślą o kobietach, które jesienią i zimą osłonią swoje nogi przed wilgocią i chłodem.

Buty z wysokimi cholewkami pojawiły się w XVII wieku. Służyły mężczyznom do jazdy konnej i szybko stały się elementem ubioru wojskowego. Od tego czasu zmieniał się ich wygląd i zastosowanie. Jednak ich największa zaletą zawsze była wygoda. Obecnie wysokie buty zwane kozakami noszą przede wszystkim kobiety.

Zadaniem butów z wysoką cholewką jest osłona kobiecych nóg przed jesienno-zimowymi chłodami i wilgocią. Prezentowany model damskiego obuwia Bravo Moda z naturalnej licowej skóry wywiązuje się z tego zadania bardzo dobrze. Wysoka cholewka bez zamka sięgająca do kolan bardzo dobrze przylega do łydki odcinając dopływ chłodnego powietrza.

Solidny obcas w kształcie klocka o wysokości czterech centymetrów, noski ukształtowane w szpic oraz efektowne przeszycia nadają prezentowanym kozakom kowbojskiego stylu. Charakterystycznym elementem kozaków są uszka wszyte w cholewkę. Rozwiązanie takie umożliwia łatwe zakładanie tych eleganckich butów.

Czarne kozaki Bravo Moda z naturalnej licowej skóry prezentują się pięknie z sukienkami, jeansami, kurtkami i zimowymi płaszczami. Wyglądają bardzo ładnie w sportowych i casualowych stylizacjach. Czarny kolor dzięki swej ogromnej uniwersalności umożliwia zakładanie kozaków o kowbojskim charakterze do ubiorów we wszystkich kolorystycznych tonacjach.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E2402 Czarna Skóra
Kolor:
Czarny
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Niskie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Tkanina podszewkowa
Wkładka:
Tkanina podszewkowa
Wysokość obcasa:
4 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.