Jasne botki Bravo Moda z przylegającą cholewką są ładnym dodatkiem do jesiennych stylizacji

Opis produktu

Botki z elastyczną cholewką wykonano ręcznie w polskiej firmie obuwniczej BRAVOMODA od lat produkującej damskie obuwie. Projektanci ze szczegółami zadbali o atrakcyjny wygląd buta, a wykonawcy dołożyli wszelkich starań, aby damskie obuwie dobrze służyło kobietom.

Podstawową cechą streczu jest jego bardzo dobra rozciągliwość. Po rozciągnięciu szybko powraca do pierwotnej postaci zachowując swój wygląd i nadany mu kształt. Cholewka wykonana ze streczu ładnie przylega do łydki i umożliwia bezproblemowe zakładanie i zdejmowanie obuwia.

Zaletą prezentowanych botków jest elastyczna chlewka wykonana ze streczu. Zamyka ona dopływ zimnego powietrza do wnętrza buta, dzięki czemu stopa nie ulega wychłodzeniu. Podeszwa wykonana z tuniskóru doskonale izoluje kobiece nogi od zimnego podłoża, a miękka wkładka z naturalnej skóry poprawia komfort użytkowania botków Bravo Moda.

Kobiecy charakter każdej damskiej stylizacji wspaniale podkreślą ładne botki z dopasowana cholewką. Solidny obcas o wysokości pięć i pół centymetra zapewnia bardzo dobrą stabilność obuwia. Noski ukształtowane w szpic oraz starannie wykonane przeszycia są ładna ozdobą botków.

Taupe jest kolorem mieszczącym się pomiędzy brązem a szarością. Jest bardzo zbliżony do cieplejszych odcieni różów oraz fioletów. Wspaniale łączy się z czerwienią, różem i zielenią. Również pięknie wygląda w towarzystwie czerni i wybranych klasycznych barw. Botki Bravo Moda w kolorze taupe Panie zakładają do kurtek o różnej długości oraz jesienno-zimowych płaszczy.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E2245 Jasny Taupe Strecz
Kolor:
Brązowy
Materiał:
Materiał tekstylny
Dodatkowe fleki:
Tak
Obcas:
Niskie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
5,5 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.