Kremowe skórzane mokasyny na płaskim obcasie ze złotą sprzączką
Kremowe skórzane mokasyny na płaskim obcasie ze złotą sprzączką

Kremowe mokasyny Bravo Moda z naturalnej licowej skóry idealnie dopełnią Twoją stylizację.

Opis produktu

Wygodne mokasyny wykonano ręcznie w polskiej firmie obuwniczej BRAVOMODA specjalizującej się w produkcji damskiego obuwia z naturalnych skór. Obuwie wykonane z naturalnej licowej skóry przy odpowiedniej konserwacji można nosić przez wiele sezonów.

Obuwie na niskim obcasie polubiły kobiety w każdym wieku. Powodem tego jest atrakcyjny wygląd i wysoki komfort użytkowania. Płaski obcas gwarantuje bardzo dobra stabilność mokasynów w czasie spacerów jak również w pracy. Są to buty damskie, w których kobieca stopa może wypoczywać.

Mokasyny Bravo Moda ze względu na fason oraz wykonanie z naturalnej skóry charakteryzują się bardzo dużym komfortem użytkowania. Ponadto są eleganckie, wygodne i trwałe. Cienka, naturalna licowa skóra najwyższej jakości bardzo szybko dopasowuje się do stopy nie powodując uczuleń i otarć.

Mokasyny wykonane z naturalnej licowej skóry to wygodne obuwie damskie, którego nie można porównywać z czółenkami lub szpilkami. Dzięki wygodzie użytkowania oraz atrakcyjnemu wyglądowi Panie bardzo chętnie zakładają je na wycieczki i urlopowe wyjazdy. Długie spacery w wygodnych mokasynach są dla kobiet wielką przyjemnością.

Kremowe mokasyny z naturalnej skóry bardzo ładnie wyglądają w towarzystwie ubiorów czerwonych, różowych i zielonych. Do klasyki należy zestawienie kremowych butów z ubiorem utrzymanym w tonacji brązu. Silny kontrast kolorystyczny otrzymamy łącząc kremowe buty ze stylizacjami w kolorach granatowym i bordowym.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E0129 Krem Groszek
Kolor:
Beżowy
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Płaskie
Podeszwa:
Guma mikrolit
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
1,5 cm
Tęgość:
Neutralna

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność BLIK
    • płatność TWISTO "Kup teraz, zapłać później"
    • płatność gotówką przy odbiorze

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 9,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.