Szpilki z naturalnej zamszowej skóry na wysokim obcasie z odkrytą piętą
Szpilki z naturalnej zamszowej skóry na wysokim obcasie z odkrytą piętą

Czarne zamszowe szpilki Bravo Moda z odkrytą piętą dodadzą szyku każdej damskiej stylizacji.

Opis produktu

Atrakcyjne szpilki z naturalnej zamszowej skóry wyprodukowano ręcznie w polskiej firmie obuwniczej Bravo Moda. Damskie obuwie z naturalnego zamszu jest eleganckie, wygodne i trwałe.

Szpilki z odkrytą piętą to najnowszy model firmy BRAVOMODA. Nowoczesny fason jest bardzo zbliżony do sandałów na wysokim obcasie. Noga mocowana jest tylko przez cienkie, ładnie ozdobione paseczki. W takim obuwiu kobieca stopa czuje się bardzo swobodnie. Te obuwie damskie sprawdzi się doskonale nie tylko w letnie dni.

Przez wiele sezonów można nosić damskie buty z naturalnej skóry pod warunkiem stosowania się do zaleceń producenta w zakresie ich konserwacji. Naturalna zamszowa skóra to wspaniały materiał do produkcji eleganckiego obuwia, którego jakość i atrakcyjność stoi na wysokim poziomie.

Szpilki z czarnego zamszu Bravo Moda zalicza się do kategorii – uniwersalne. Pięknie prezentują się z damską stylizacją w wielu kolorystycznych tonacjach. Są wspaniałym uzupełnieniem wizytowej i balowej kreacji. Można je założyć do długiej sukni, krótkiej spódnicy i wąskich spodni. Również pięknie wyglądają z jasną zwiewna sukienką.

Czarne szpilki Bravo Moda są nieodłącznym elementem damskiego ubioru. Można je zakładać na ważne uroczystości i rodzinne lub towarzyskie spotkania. Eleganckie szpilki zdobią kobiece nogi na weselach i uroczystych przyjęciach. Należą do obowiązkowego ubioru w czasie biznesowych spotkań. Wygoda użytkowania szpilek z naturalnego zamszu zdecydowała o ich popularności w czasie pracy i koleżeńskich spotkań.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E0101 Czarny Zamsz
Kolor:
Czarny
Materiał:
Skóra naturalna zamszowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
9 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.