Klasyczne srebrne szpilki z naturalnej licowej skóry na wysokim obcasie
Klasyczne srebrne szpilki z naturalnej licowej skóry na wysokim obcasie

Srebrne szpilki doskonale podkreślą każdy klasyczny outfit.

Opis produktu

BRAVOMODA to polscy, doświadczeni szewcy specjalizujący się w ręcznej produkcji damskiego obuwia z naturalnych skór. Buty z naturalnej skóry są eleganckie, wygodne i długotrwałe w użytkowaniu jeśli stosuje się wskazania producenta w ich konserwacji i eksploatacji.

Klasyczne srebrne szpilki na wysokim obcasie cieszą się ogromną popularnością i od zawsze znajdowały się w damskich garderobach. Cechą charakterystyczną szpilek jest wysoki smukły obcas i noski ukształtowane w szpic. Te buty damskie wymuszają wyprostowanie sylwetki, a ponadto dodają więcej niż kilka centymetrów, co dla kobiet niższego wzrostu ma ogromne znaczenie.

Dla Pań najważniejsza jest elegancja i wygoda użytkowania. Te dwie rzeczy może zapewnić tylko naturalna skóra, która jest miękka i delikatnie układa się na nodze nie powodując otarć. Dodatkowo w butach z naturalnej skóry stopy nie pocą się i nie ulegają odparzeniom. Właściwości te w zasadniczym stopniu decydują o wyborze obuwia damskiego.

Uniwersalność obuwia w srebrnym kolorze umożliwia zakładanie go bez specjalnego namysłu do bardzo wielu kobiecych stylizacji. Podsumowując: srebrne szpilki z naturalnej licowej skóry można zakładać do wszystkiego i niemal wszędzie.

Srebrne szpilki z naturalnej licowej skóry to doskonałe buty damskie, które kobiety zakładają nie tylko na ważne rodzinne spotkania i uroczystości. Są wskazanym elementem ubioru w czasie oficjalnych i mniej oficjalnych spotkań.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E1626 Srebrna Skóra
Kolor:
Srebrny
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
10,5 cm
Tęgość:
Neutralna

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność BLIK
    • płatność TWISTO "Kup teraz, zapłać później"
    • płatność gotówką przy odbiorze

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 9,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.