Czarne botki z elastycznej skórzanej tkaniny na obcasie w kształcie klepsydry
Czarne botki z elastycznej skórzanej tkaniny na obcasie w kształcie klepsydry

Czarne botki są wspaniałym elementem indywidualnych, damskich stylizacji.

Opis produktu

W polskiej firmie obuwniczej BRAVO MODA specjalizującej się w produkcji damskiego obuwia wykonano eleganckie czarne botki z elastyczną cholewką. Zastosowanie streczowej tkaniny umożliwiło pozbycie się kłopotliwego w użyciu zamka błyskawicznego.

Elastyczna cholewka z tkaniny umożliwia bezproblemowe zakładanie i zdejmowanie botków. Doskonale przylega do nogi i uniemożliwia odprowadzanie ciepła. Dodatkowym atutem botków jest idealnie przylegająca do stopy wkładka z tkaniny podszewkowej, która wraz z podeszwą wykonaną z zimowego tuniskóru doskonale izoluje stopę od zimna i wilgoci.

Futurystycznie wyglądający obcas o wysokości ośmiu i pół centymetra, dzięki rozszerzeniu od podstawy daje botkom bardzo dobrą stabilność. Wysoki obcas podwyższa sylwetkę, a noski ukształtowane w szpic podkreślają kobiecy charakter eleganckich butów.

Czarne botki ze względu na swą uniwersalność doskonale komponują się z wieloma damskimi stylizacjami. Są doskonałym uzupełnieniem sukienek, spódnic, wąskich spodni i kombinezonów. Panie zakładają je do długich płaszczy i kurtek. To doskonałe buty damskie na rodzinne spotkania i spontaniczne spotkania w klubie.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E2347 Skóra Strecz
Kolor:
Czarny
Materiał:
Materiał tekstylny
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór zimowy
Podszewka:
Materiał tekstylny
Wkładka:
Tkanina podszewkowa
Wysokość obcasa:
8,5 cm
Tęgość:
Neutralna

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność BLIK
    • płatność TWISTO "Kup teraz, zapłać później"
    • płatność gotówką przy odbiorze

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 9,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.