W czarnych kozakach z naturalnej skóry Bravo Moda możesz wybrać się na spotkania o różnym charakterze.

Opis produktu

Eleganckie czarne kozaki z naturalnej licowej skóry i streczu zaprojektowano i wykonano w polskiej firmie obuwniczej BRAVOMODA. Naturalna skóra oraz wstawka w cholewce gwarantują niezwykły komfort użytkowania tych atrakcyjnych butów.

Naturalna licowa skóra najwyższej jakości to idealny materiał na damskie buty Bravo Moda. Jej wspaniałe własności decydują o jakości obuwia. Naturalna skóra delikatnie przepuszcza powietrze i dlatego stopy nie pocą się oraz nie ulegają trudno leczącym się odparzeniom. Ponadto naturalna skóra nie powoduje nieprzyjemnych uczuleń. Wiele sezonów mogą służyć damskie buty konserwowane zgodnie z zaleceniami producenta.

Kozaki z naturalnej licowej skóry wspaniale utrzymują stopy w komfortowej temperaturze chroniąc je przed chłodem i wilgocią. Podeszwa wykonana z zimowego tuniskóru wspaniale chroni kobiece stopy od zimna płynącego z podłoża. Wstawka z tkaniny wszytej w cholewkę powoduje ładne jej przyleganie do łydki, a zamek błyskawiczny ułatwia zakładanie i zdejmowanie obuwia damskiego.

Podstawą stabilności kozaków jest solidny obcas w kształcie słupka o wysokości ośmiu centymetrów, który podwyższa kobiecą sylwetkę. Lekko zaokrąglone noski nadają kozakom kobiecego charakteru. Miękka wkładka z tkaniny podszewkowej wspaniale dopasowuje się do stopy i w znaczącym stopniu poprawia komfort użytkowania obuwia.

Kozaki Bravo Moda w uniwersalnym czarnym kolorze doskonale wpisują się do wielu damskich stylizacji. Kobiety zakładają je do spódnic i sukienek. Pięknie prezentują się w towarzystwie długich czarnych płaszczy. Są wspaniałą propozycją do rozpoczęcia szalonej zabawy z damską modą.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E2202 Czarna Skóra Strecz
Kolor:
Czarny
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór zimowy
Podszewka:
Tkanina podszewkowa
Wkładka:
Tkanina podszewkowa
Wysokość obcasa:
8 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.