Czarne zamszowe botki premium z ozdobną falbanką na szpilce
Czarne zamszowe botki premium z ozdobną falbanką na szpilce

Botki z naturalnej zamszowej skóry Bravo Moda dzięki wysokiemu obcasowi zastąpią klasyczne szpilki w chłodniejsze dni.

Opis produktu

U naszych rodzimych szewców z BRAVO MODA zaprojektowano i wykonano ręcznie eleganckie zamszowe botki na wysokim obcasie. Naturalna zamszowa skóra wykorzystana do produkcji eleganckich botków jest gwarancją wygody i długotrwałości użytkowania.

Czarne botki z naturalnej zamszowej skóry Bravo Moda są bardzo chętnie zakładane przez kobiety w okresie jesieni i zimy. Wysokie cholewki osłaniają nogi powyżej kostek dając osłonę przed chłodem i wilgocią. Zamek błyskawiczny wszyty w cholewkę ułatwia zakładanie i zdejmowanie butów. Efektowne marszczenie w tylnej części cholewki stanowi ładną ozdobę botków. Noski ukształtowane w szpic nadają butom kobiecego charakteru.

Naturalna skóra zamszowa pięknie układa się na nodze dzięki swej elastyczności. Delikatnie przylega do nogi nie powodując nieprzyjemnych otarć naskórka. Dzięki mikroskopijnemu przepuszczaniu powietrza wewnątrz buta damskiego z naturalnej skóry utrzymuje się komfortowa temperatura.

Botki na wysokim obcasie Bravo Moda to wspaniałe buty, które kobiety zakładają na uroczystości o różnym charakterze. Elegancki krój pozwala na założenie ich na ważne rodzinne i towarzyskie spotkania. Doskonale sprawdzą się w szkole i na uczelni. Są niezastąpione w czasie codziennych wyjść do pracy oraz na zakupy.

Botki w czarnym kolorze cechuje szeroko pojęta uniwersalność. Doskonale pasują do ubrań w różnych kolorach. Panie bardzo często przy ich pomocy tworzą indywidualne kontrastowe stylizacje łącząc je ze spodniami, sukienkami i spódnicami w jasnych pastelowych kolorach.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E2294 Czarny Zamsz
Kolor:
Czarny
Materiał:
Skóra naturalna zamszowa
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór zimowy
Podszewka:
Tkanina podszewkowa
Wkładka:
Tkanina podszewkowa
Wysokość obcasa:
9 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.