Czarne botki z naturalnej welurowej skóry z ogniwami na grubej podeszwie
Czarne botki z naturalnej welurowej skóry z ogniwami na grubej podeszwie

Botki z naturalnej welurowej skóry Bravo Moda to wspaniała propozycja na czas jesieni, zimy i wiosny.

Opis produktu

Czarne botki z naturalnej welurowej skóry wykonano ręcznie w polskiej firmie obuwniczej BRAVOMODA. Naturalna skóra gwarantuje wygodę użytkowania, a ręczne wykonanie wyróżnia botki precyzją wykończenia wszystkich elementów składowych buta.

W okresie jesienno-zimowym kobiety bardzo chętnie zakładają atrakcyjne i wygodne botki z naturalnej skóry Bravo Moda. Buty te osłaniają nogi powyżej kostki dając przyjemne ciepło. W prezentowanym modelu solidna podeszwa z protektorem gwarantuje pewne przemieszczanie się po mokrej nawierzchni i po śniegu. Paski cienkiej gumki wszyte w cholewkę ułatwiają zakładanie i zdejmowanie obuwia oraz delikatnie dociskają cholewkę do nogi. Pasek umieszczony na cholewce może być zdjęty i w ten sposób zmienia się wygląd butów.

Naturalna welurowa skóra jest bardzo elastyczna i wspaniale układa się na nodze, dlatego buty z niej wykonane są eleganckie i bardzo wygodne. Wewnątrz buta z naturalnej skóry utrzymuje się komfortowa temperatura.

Botki z elastyczną cholewką Bravo Moda to wspaniałe buty na wycieczki, codzienne wyjścia na zakupy i do pracy. Doskonale sprawdzą się w szkole i na uczelni. Elegancki krój pozwala na założenie ich na ważne rodzinne i towarzyskie spotkania.

Czarne botki są bardzo uniwersalne. Pięknie komponują się z ubiorem w różnych kolorach. Czarny kolor botków umożliwia komponowanie wielu kontrastowych stylizacji. Pięknie prezentują się ze spodniami, sukienkami i spódnicami w kolorze czerwonym, żółtym i białym.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E2290 Czarny Welur
Kolor:
Czarny
Materiał:
Skóra naturalna welur
Obcas:
Płaskie
Podeszwa:
Styrogum
Podszewka:
Tkanina podszewkowa
Wkładka:
Tkanina podszewkowa
Wysokość obcasa:
5 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.