Beżowe czółenka z naturalnej skóry na niskiej szpilce z klamerką
Beżowe czółenka z naturalnej skóry na niskiej szpilce z klamerką

Beżowe czółenka Bravo Moda to idealne buty na rodzinne uroczystości i biznesowe spotkania.

Opis produktu

Beżowe czółenka z naturalnej licowej skóry wykonali polscy szewcy. Projektanci i wykonawcy zadbali o każdy szczegół buta tworząc atrakcyjny model obuwia. Naturalne materiały zastosowane do produkcji czółenek gwarantują wygodne i długotrwałe ich użytkowanie.

Naturalna licowa skóra jest materiałem bardzo przyjaznym dla kobiecych stóp. Buty damskie z naturalnej skóry Bravo Moda doskonale dopasowują się do stopy. Naturalne materiały oddychają tworząc komfortową atmosferę wewnątrz buta. W czasie przemieszczania się stopy nie są narażone na pocenie się i nieprzyjemne otarcia. Odpowiednio konserwowane obuwie z naturalnej licowej skóry będzie służyć przez wiele sezonów.

Beżowe czółenka z naturalnej licowej skóry doskonale pasują do prostych jednokolorowych kobiecych strojów. Beż jest kolorem bardzo mocno związany z naturą. Gdy połączymy go z zielenią, czerwienią, różem lub pomarańczem otrzymamy wspaniały efekt wizualny. Kolor beżowy jest doskonałą podstawą do tworzenia indywidualnych kobiecych stylizacji.

Czółenka Bravo Moda to wspaniałe obuwie damskie, które można założyć na rodzinne uroczystości, spotkania biznesowe i klubowe spotkania z przyjaciółmi. Niski obcas zapewnia czółenkom bardzo dobrą stabilizację. Wielogodzinne przemieszczanie się w czółenkach nie spowoduje zmęczenia nóg. Dlatego kobiety bez względu na wiek zakładają je bardzo chętnie wiosną, latem i jesienią. Czółenka z naturalnej skóry idealnie prezentują się ze spodniami, spódnicami sukienkami.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E1903 Beż 102
Kolor:
Beżowy
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Obcas:
Niskie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
6 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.