Beżowe klasyczne skórzane szpilki z naturalnej skóry na solidnym wysokim obcasie
Beżowe klasyczne skórzane szpilki z naturalnej skóry na solidnym wysokim obcasie

Beżowe szpilki z naturalnej skóry doskonale zaprezentują się w pracy i na ważnych uroczystościach.

Opis produktu

To bardzo wygodne buty dzięki wykonaniu ich z naturalnych materiałów. Cienka wkładka z naturalnej skóry doskonale dopasowuje się do stopy. Obcas o wysokości dziewięciu centymetrów i bardzo dobrze wyprofilowana podeszwa zapewniają wspaniałą stabilizację stopy. Noski uformowane w szpic nadają butom klasycznego wyglądu.

Beżowe szpilki są doskonałą podstawą do tworzenia nowych kobiecych stylizacji. Bardzo dobrze pasują do spodni, spódnicy i sukienki. Z powodzeniem można je założyć do pracy i na wieczorne spotkania w klubie. Stylowe szpilki z naturalnych skór wyprodukowali specjaliści w polskiej firmie BRAVOMODA.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E1785 Beż 102
Kolor:
Beżowy
Materiał:
Skóra naturalna licowa
Dodatkowe fleki:
Tak
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Skóra naturalna
Wkładka:
Skóra naturalna
Wysokość obcasa:
9 cm
Tęgość:
Neutralna

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność BLIK
    • płatność TWISTO "Kup teraz, zapłać później"
    • płatność gotówką przy odbiorze

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem DHL dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 9,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.