Szare botki premium w kolorze taupe na szpilce z elastyczną cholewką
Szare botki premium w kolorze taupe na szpilce z elastyczną cholewką

Eleganckie, ręcznie wykonane botki na wysokiej szpilce Bravo Moda, o szlachetnym kolorze taupe to obowiązkowy element jesiennej garderoby.

Opis produktu

Prezentujemy ekskluzywne botki na wysokiej szpilce z cholewką za kostkę, które zachwycają efektownym stylem oraz minimalistycznym designem. Botki te zostały zaprojektowane i ręcznie wykonane przez polskiego producenta BRAVOMODA z najwyższej jakości materiałów oraz z perfekcyjną dbałością o szczegóły. Buty damskie BRAVOMODA to produkt premium na wiele sezonów – ręcznie, precyzyjnie wykonane obuwie charakteryzuje się bowiem o wiele większą trwałością niż buty produkowane masowo.

Materiałowe botki z cholewką za kostkę wykonane zostały z wysokogatunkowej, miłej w dotyku tkaniny, która zgrabnie otula łydkę i dostosowuje się do jej kształtu. Elastyczny materiał nie tylko idealnie przylega do stopy, ale również umożliwia bardzo łatwe i wygodne wkładanie oraz zdejmowanie obuwia. Wewnątrz butów znajduje się miękka wkładka, która zapewnia stopom dodatkowy komfort. Materiał jest lekki i przewiewny, zatem stopa może w nich swobodnie oddychać.

Zgrabne botki na szpilce, jak każde buty na wysokim obcasie, to niesamowicie kobiece i zmysłowe obuwie damskie, które sprawia, że sylwetka staje się smuklejsza, dzięki optycznemu wydłużeniu nóg. Wygodne botki na szpilce to efektowne zwieńczenie każdej wyjściowej stylizacji. Modne botki na szpilce Bravo Moda to wyjątkowe obuwie o eleganckim charakterze, które jesienią i zimą stanowi doskonałą alternatywę dla klasycznych szpilek na wysokim obcasie.

Wygodne botki za kostkę Bravo Moda to pozycja obowiązkowa w każdej kobiecej garderobie, szczególnie w sezonie przejściowym. Sezon jesienno-zimowy pełny jest szczególnych okoliczności, takich jak święta, sylwester lub karnawał, dla których warto założyć stylowe botki na wysokim obcasie. Botki ze szpiczastym noskiem to obuwie pełne wdzięku i charakteru w maksymalnie eleganckim stylu, które sprawdzi się nie tylko na oficjalnych przyjęciach, ale także w mniej formalnych sytuacjach. Z powodzeniem można je założyć zarówno na spotkanie towarzyskie w gronie znajomych jak i na spotkania biznesowe.

Ekskluzywne botki w nieoczywistym, szlachetnym kolorze taupe to idealne buty do jesienno-zimowych stylizacji, w których dominują wełniane swetry, kurtki i płaszcze w jednolitych, głębokich kolorach. Kolor taupe to trudny do jednoznacznego zdefiniowania kolor – trafniej określa go cała gama i paleta tonacji. Należy on do kategorii kolorystycznej szarości i oscyluje wokół cieplejszych odcieni różów oraz fioletów. Charakteryzuje się tym, że jest jednocześnie neutralny i wyszukany. Jego cechą szczególną jest także fakt, iż fantastycznie łączy i uzupełnia się z innymi, klasycznymi barwami – zarówno jasnymi, jak i ciemnymi - dlatego nigdy nie zabraknie Ci pomysłów i inspiracji do stylizacji opartych o botki Bravo Moda w kolorze taupe.

Cechy produktu

Producent:
BRAVOMODA
Nr katalogowy:
E2235 Taupe Strecz
Kolor:
Szary
Materiał:
Materiał tekstylny
Dodatkowe fleki:
Tak
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Tuniskór
Podszewka:
Materiał tekstylny
Wkładka:
Tkanina podszewkowa
Wysokość obcasa:
7 cm
Tęgość:
G

Informacje o producencie

BRAVOMODA to polski producent ekskluzywnych butów damskich. Najwyższa jakość materiałów, nowoczesne wzornictwo, dbałość o perfekcyjne wykonanie oraz najwyższy komfort użytkowania to najważniejsze cechy charakteryzujące obuwie damskie BRAVOMODA. Kupując buty BRAVOMODA w sklepie ejka! otrzymujesz produkt w oryginalnym kartonie objęty pełną, 24-miesięczną gwarancją producenta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym online,
    • płatność kartą płatniczą Visa, MasterCard, ApplePay oraz GooglePay,
    • płatność BLIK,
    • płatność gotówką przy odbiorze,
    • płatność "Kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem PayPo oraz Twisto.

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 14,99 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Najczęściej paczki trafiają do naszych klientów już następnego dnia roboczego w przypadku złożenia zamówienia do godziny 15:00.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Produkt w moim rozmiarze jest wyprzedany. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swoj adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.