Czekoladowe sandały na słupku z plecionym czarnym paskiem
Czekoladowe sandały na słupku z plecionym czarnym paskiem

Brązowe sandałki na niedużym obcasie typu słupek. Z plecionym grubym paskiem na palcach i cieńszymi z ekoskóry wokół pięty.

Opis produktu

Sandałki na niedużym słupku z grubym paskiem na palcach w kolorze czarnym. Zapinane na pasek biegnący wokół kostki ze stylową klamerką. Wykonane ze skóry ekologicznej oraz materiału tekstylnego. Podeszwa z nieślizgającego się tworzywa. Miękka wkładka. Okrągły otarty nosek i pięta.

Po bokach delikatne złote płaskie nity. Świetnie pasują do codziennych i oficjalnych stylizacji.

Cechy produktu

Producent:
VICES
Nr katalogowy:
E6285-38(1) Black
Kolor:
Brązowy
Materiał:
Ekoskóra, materiał tekstylny
Obcas:
Wysokie obcasy
Podeszwa:
Materiał syntetyczny
Podszewka:
Ekoskóra
Wkładka:
Ekoskóra
Wysokość obcasa:
9 cm
Wysokość platformy:
3 cm
Tęgość:
Neutralna

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegołowo w zakładce Reklamacje.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność BLIK
    • płatność TWISTO "Kup teraz, zapłać później"

    Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność.

  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem DHL dla wszystkich zamówień. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Zwroty

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    Wymiana

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Stosujemy odpowiednie środki techniczne zapewniające ochronę danych osobowych naszych klientów takie jak Certyfikat SSL oraz szyfrowanie danych. Operatorem płatności elektronicznych w naszym sklepie jest ING Bank Śląski, który spełnia międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa, a transakcje zabezpieczone są standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode. Więcej informacji o bezpieczeństwie zakupów znajdziesz w zakładce Bezpieczeństwo.